ÅRSRESUMÉ: LISTA

 

 
Hur har ditt 2013 varit?
Det har väl haft sina upp och nedgångar

Blev du kär i år?
 
Jag blev väl kär hösten/vintern 2012 så jag blev inte kär för jag var väl redan kär och ja

Vad önskar du att du gjort mer? 
Pratat med någon om allt jobbigt som kryper och växer inuti en och umgåtts mer med vänner vilket jag har blivit riktig usel på den senaste tiden då jag knappt ens hinner med mig själv.

Vad önskar du att du gjort mindre? 
I
nte varit så negativ om allt och inte varit så hård på mig själv

Vem har du umgåts med mest? 
Har väl varit Erik de

Bästa minnet från 2013? 
Det vet jag faktiskt inte, de finns väl flera bra, som när Anton kom hit eller okejdå nu vet jag. Det var när jag och Belinda var på rockstad falun eller sabaton open air som de heter numera och vi såg Turisas live. Lyckades även fånga deras trumpinne. Det glömmer jag inte i första taget :') 
 
Är det något du har saknat 2013 som du vill ha år 2014? 
Umgåtts mer med folk och att få slappna av och ta det lugnt..

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, faktiskt

Var det mest lugna hemmakvällar eller vilda partykvällar? Det var några partykvällar men föredrar att vara hemma, lugnast så.. haha

Vem/Vilka saknade du? 
Jag vet inte riktigt faktiskt

Största misstaget? 
Det ska vi inte ta upp här....

Hur många hade du sex med? 
heheehehhe....

Tror du att år 2014 kommer blir bättre? 
Jag hoppas på det och ska försöka göra allt för att de ska bli så

Vad gjorde dig riktigt glad i år? 

Rockstad falun och att få vara med mina bruds.. haha :')

Hur många kysste du? 
 

Har du några löften inför år 2014? 
Inte direkt, kanske börja ta tag i saker jag har skjutit framför mig

Har du haft ett förhållande under 2013? 
Japp

Hur skulle du beskriva din stil 2013?
Så förrvirrande det bara kan bli
 
Vad ser du mest framemot med år 2014? 
Att fylla 18 och så längtar jag till sommaren  för att den är varm

En låt som påmminer dig om 2013?
en låt jag inte gillar: let her go - passenger, så utnött så det är tråkigt och låt jag giillar: turisas - ten more miles

Det bästa du har åstadkommit i år?:
Slutat med en hel del saker som har gjort att jag mått dåligt och lägger mer tid på hästarna.

Vad hoppas du inträffar 2014?
Festiiiivaler

Kommentera här: