Sjuk

Idag har varit den segaste dagen på länge. Sov hos Erik i lördags, han har varit jätteförkyld så jag åkte dit och myste honom frisk. Sen pluggade jag hela söndagen, eller ja försökte plugga i alla fall. Så skulle vi ha prov igår men jag kom inte ens upp ur sängen. Hade ingen ork alls i kroppen, frös hur mycket som hellst och hade världens huvudvärk. Så det slutade med att jag stannade hemma hos honom och sov hela dagen medan han gick till skolan. På kvällen så försökte jag plugga lite till eftersom jag lära gå till skolan idag för jag hade utvecklingssamtal och trodde att jag skulle få göra provet idag, men det gick tydligen inte.. Så jag har försökt släpa mig igenom dagen eftersom min kropp bestämde sig för att må ännu värre idag. Vi var och kollade på någon utställning idag och vart svimfärdig flera gånger så jag blev lite rädd... Ska hem och käka en massa mat och gå och lägga mig tror jag, nå mer orkar jag nog inte göra...

Kommentera här: