Shopping

I lördags var jag ned till gävle och köpte julklappar men det slank även ned fler saker som t.ex de här skorna

Alltså jag är helt kär i dem, ni förstår inte. Jo alltså det är så att jag har ju oturen att ha lite förstora fötter, inte nog med det så skiljer det 1,5 storlekar på fötterna också. Så jag har alltså 43 på vänster och 41-42 på höger. När jag var mindre fanns det absolut inga tjejskor jag kunde ha och då fick jag springa runt med fula pojkskor istället. Vissa av dem var sjukt ful, skulle aldrig kunna sätta på mig dom idag :')
De här skorna är egentligen "killskor" men det är samma form och sådant som de andra nike "tjejskorna" bara i annan färg. Färgen på dom här skorna var ju liksom neutral, så jag tror ingen beöver kolla snett och säga att det är tyyyypiska killskor och undra varför jag har sådanna. Dessutom så var de på halva priset så till och med en fattig bonnunge som jag kunde köpa dem :D
Hahah, världens längsta text om ett par skor men alltså jag blev så himla glad..
 
Efter Jul så var jag till gävle med Beelinda  och åt väärldens godaste sallad inne på flanör. Så var vi ut till valbo och sprang lite också. Sen hittade vi ett gosedjur som kunde prata och trodde vi var bög. Jag köpte en pyjamas och på tåget på väg hem så bytte vi om till pyjamasbyxorna och åkte i det hela vägen hem :')

Dagen efter det så drog jag till Borlänge med familjen. Vart en hyfsad dag det med. Köpte lite välbehövda saker till rummet eftersom mamma bestämde att vi skulle gå runt hela ikea, vilket slutade i 4 lååååånga timmar där.... Han i alla fall in på kupolen och kolla. 

Eftersom jag har varit överallt förutom hemma dom senaste dagarna så ska jag försöka vara hemma ett tag och försöka sova ut lite eftersom jag inte har lyckats med det än.. heh.
 
 
En del av saker jag har köpt och fått den senaste veckan :')
 
 
 

Kommentera här: