Lördag

Har haft fullt upp hela veckan, massa som ska göra klart, prov som ska pluggas till, ett liv man ska försöka leva och lite sånt. Har hunnit med ett prov så nu är det bara resten kvar. Känns ganska kört men dom kommande två veckorna kommer inte bestå av någon fritid. Nu ska jag bara plugga en maaaassa och hoppas jag klarar något prov i alla fall. Har ett omprov i fysik som jag är mest oroad för. Fattar ingenting av fysiken och alla formler, verkligen ingenting. Hur mycket jag än försöker så fastnar det inte.. Så därför så blir det bara att försöka ta in så mycket som möjligt innan provet. Ska försöka hinna med att få hem Anton också innan lovet. Saknar den lurven som en tok!
 
Och här sitter jag denna fina lördag, äter 3 ton clementiner och pluggar matte, åh härliga lördag!! eller inte..

Kommentarer:

1 Ponnydressyr:

Hej! :)
Var gärna med i vår bloggtävling där du kan vinna 3 fina priser värde, blandannat ridstövlar!
http://ponnydressyr.se/2013/december/bloggtavling.html#comment

2 En plats i solen:

Kul att du är med i tävlingen. Lycka till!

Kommentera här: