Let it snow

Det har redan varit första advent och jag har inte ens julstädat hemma. Det är liksom ingen julstämmning än, gräsmattorna är fortfarande gröna och det blåser ungefär lika som det brukar göra på våren. Jag längtar nästan efter snön men ändå inte, eftersom det brukar bli så himla kallt. Jag har inte ens en jacka som jag inte fryser i redan nu och ändå så är det inte direkt kallt än. Ska beställa hem en så fort som möjligt så att jag har en chans att överleva vintern. 
 
Jag började även göra lingonriskransar som Eriks mamma har sålt åt mig under den senaste veckan. Har tjänat ca. 500 so far och har ungefär 2 st kvar som också ska bort. Det betyder att jag lyckas köpa liite julklappar i år ändå. Haaaar hittat en rolig sak till Beelinda och Ida ska få både julklapp och födelsedagspresenten samtidigt då jag inte har hunnit gett henne den än :')
 
Ska hem efter skolan och försöka städa lite, ta fram lite ljusslingor som vi kan sätta upp ute och försöka leta upp alla ljusstakar. Sen ska jag sova, är så sjukt trött. Klarar aldrig av att sova riktigt så det slutar med att jag är en zombie i skolan. Enough for now. Ska försöka vara duktig och blogga senare idag, även fortsätta på min fina lista. Så ska jag även försöka fixa lite fina bilder till belinda. Så hon kan få fixa min blogg snart om hon vill, för nu är det ju.. jättefin :D
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Ida Bååth:

Haha jag vill gärna ha min födelsedags present ;)

Kommentera här: