Hej allihopa

Hoppas ni har haft en fin julafton och en bra start på lovet. 
 
Jag har varit lite off den seenaste tiden.. hähä
Har varit helt slut sedan vi fick lov för då kunde jag äntligen släppa all skolstress, men jag kan fortfarande inte sova riktigt och när jag väl tar det lugnt och mår bra så får jag en massa ångest. Bra gjort där skolan :')
 
Jag firade jul med mina kusiner på pappas sida  i fredags, med de på mammas sida på julafton och senare på kvällen åkte jag till ljusdal. Fick kanske inte så många saker men de ja fick är jag riktigt nöjd över.
 
Har även hunnit med en tur till gävle med Belinda och en tur till borlänge med familjen. Jag har spenderat en hel del pengar dn senaste veckan och mer blir det om jag ska få hem hästen.
Det är riktigt kul att det fortfarande finns folk som tittar in på min blogg fastän jag verkar har varit totalt försvinnen

Kommentera här: