Dag 5 — En person som betyder mycket för mig

Flyttade om lite i listan för att jag tycker den här behövs som mest just nu :)
 
Först så kunde jag inte riktigt bestämma mig om jag skulle ta en person som betyder mycket just nu eller som har bettyt väldigt mycket för mig i mitt liv. Sen så kom jag på att skulle jag välja någon på båda de där så skulle det bli samma person i alla fall! 
 
Jag har en väldigt fin vän som jag har turen att ha fått lära känna. En vän som är en av de få som har accpeterat mig för den jag är. En som alltid finns där och verkligen lyssnar när man behöver det. En som bryr sig och får en på bättre humör. En riktigt kreativ och duktig vän, vilket betyder att det är min fina stjärtevän! 

Belinda är nog den som vet mest om mig, om vad jag har varit med om, hur jag mår och vad jag tycker och tänker om allt och alla. Det finns ingentin jag inte skulle våga berätta för henne för jag vet att hon inte skulle låta det komma ut till någon annan. Berättar man något för henne så lyssnar hon och finns alltid där, verkligen bryr sig och får en jämt på bättre humör. Skulle jag prata med någon annan om samma sak skulle dom ju tro jag var totalt slut, det är ju tur att hon inte visar det i alla fall.. haha
 
Jag hade nog helt ärligt inte ens klarat av skolan om det inte vore för henne, bara genom att finnas där så orkar jag mig genom en dag. Är jag lite småtjurig över något så lyckas hon alltid få mig på bättre humör. Det är alltid något att skrattaåt. Nu dom senaste veckorna i skolan så har det varit hur stressigt som hellst. Därför tänkte jag att även du skulle få höra hur otroligt bra du är!
 
Är riktigt stolt över att ha en riktig fin kämpe till vän. Det senaste året har väl inte varit det bästa året för henne, folk har bettet sig som as, vilket hon inte alls är värd. Blir jättesur bara jag tänker på det. Belinda är en riktigt fin tjej och vet man inte hur man ska bete sig så går man inte beters sig som en total idiot och förstör en riktigt fin tjejs liv, så är det bara. Skulle det bli något mer skulle jag inte bli förvånad om jag springer och skäller ut någon. Då rök tålamodet för min del :')

Sen är det säkert en hel del andra saker som också har varit jobbiga och efter att ha missat skolan i 2 veckor och sedan komma tillbaka och ta igen allt till alla prov är också riktigt jobbigt. Man stressar och blir helt slut. För en gång skull så har vi pluggat, eller snarare så tror jag du har pluggat för det där är inte riktigt min grej.. haha. Det syns verkligen hur du kämpar med att fixa det sista och jag är riktigt stolt över dig, tihi.
 
Det finns absolut ingen annan jag har gjort så knasiga saker med och de är även saker jag inte ångrar. För liksom allt vi har gått igenom har bara för oss närmare. Även fast vi inte hör av oss varje dag så är vi ju fortfarande vänner, vi finns alltid kvar där. Det kommer det nog krävas något extremt för att ändra på det. Jag hoppas du vet hur bra du är. För att det finns ingen annan som kan mäta sig med dig, du är grym. Kom ihåg det!
 
Rikitga charmtroll :D
 

Kommentera här: